Faith, Hope and Love

2009-06-06@10:42:51
Avslutningsfika på svenskan, känns lite konstigt. I tre år har i gått på skolan, med samma lärare och allt och nu har vi haft den sista "normala" skoldagen... Svårt att tänka sig faktiskt.

Efter lunch åkte jag till Kristin som fyllde år igår, grattis vännen :) Det blev en trevlig eftermiddag med paj, kortspel, Rockband och Singstar!

Var även på indianutklädnadsjakt på stan efter det. Hittade ett par shorts men inget mer, vi hittade dock en massa roligt hemma och det blev bra till slut! Hoppas bara det slutar regna säger jag, annars finns det ju liksom ingen anledning att kasta vatten på varandra, man blir lika blöt iaf. Blev film med Jenny på kvällen, en bra film.


Fick en förfrågan jag inte vet hur jag ska ta. Det kändes bra att bli tillfrågad, något jag aldrig funderat på över huvud taget, jag har liksom aldrig tänk mig som en person som varit aktuell att vilja ha med, inte på så sätt. Samtidigt vet jag inte vad jag ska svara, på ett sätt vill jag, det skulle bli en bra erfarenhet, men samtidigt har jag ju ett alternativ på annat håll, något jag kommer prioritera om det skulle krocka. Dessutom vet jag inte hur de skulle ta det, jag har frågat och fick mest positiva svar, men det känns ändå fel på något sätt. Samtidigt vet jag att om ngn annan skulle fått denna förfrågan skulle jag stötta till 100% och inte tänka de tankar jag tänker för tillfället. Jag hoppas bara allt kommer lösa sig, allt kommer bli så mycket lättare då.
Det andra som dyker upp är ju det faktum att det kanske inte kommer gå så bra, jag vet inte... Jobbigt läge!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0