Hedesunda

2009-06-23@23:22:21
Har varit ute i Kristins stuga i Hedesunda sen igår, full rulle här, varför ska man vila liksom?
Blev bad, ja, jag badade faktiskt tro det eller ej! Det var svinkallt men jag kom i, haha... kortspelande, prat och skratt. Plus en massa underhållande matförhållanden som bara kan förstås av de som var med, lite internt sådär, men det var roligt.
Somnade runt fem imorse och sov fram till lunch så nu är jag typ död sill nummer ett, undrar när jag sov normalt sist, inte på hela förra veckan i alla fall. Gör dock inget, jag överlever, men jag kan bli ganska övertrött och allmänt hyper och fnittrig (läs: dryg)

Nu sitter jag och lyssnar på musik och är lite smått irriterad över att youtube krånglar, kommer inte åt min favoritmusik som jag inte har på datorn, vilka problem man har...
Håller dessutom på att gå igenom berlinbilderna så snart kommer de upp så ska ni få se.

Zukunf für DICH!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0