Imorgon smäller det!

2009-06-10@21:46:45

Har haft fullt upp idag. Fick igår reda på att jag fått sommarjobb :) och var på ett informationsmöte i förmiddags. Lite senare efter lunch åkte jag och Sara ut till Valbo där vi skulle pynta flak, fler från klassen kom också dit. Efter att ha pyntat med björkar och ballonger kom vi till skrift på lakan och det visade sig att varken sprayen eller lakanen räckte så det blev till att ta en tur till Köpis och fixa det. Vilket dock var lättare sagt än gjort, en, EN, enda affär på hela köpcentret sålde sprayfärg, är det inte sjukt!? Där var den dessutom svindyr, men men, man tar bara studenten en gång i livet :)

Var hemma igen halv sex och kom hem och vände, satt i bilen igen tio minuter senare. Var först på Bibelskolans avslutning och sen på ett möte i Pk. Blev en bra kväll!

Nu taggar jag inför imorgon, det har inte riktigt sjukit in att jag tar studenten, men jag hoppas att morgondagen blir bra. Jag vill minnas den för resten av livet, som något positivt!

Kram



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0