Ett mobboffers psykopatiska bekännelser

2009-03-22@18:38:50
Nej, jag är inte knäpp. Jag bara citerar titeln på filmen vi skapade idag =)
Ni kanske kommer ihåg att jag berättade om vår filminspelning vi hade för ett tag sen? Det hade vi iaf och idag så redigerade jag och Emma filmen. Ett ganska mobbat resultat men fruktansvärt kul. Dock måste jag erkänna att filmen vi gjorde på endast två pers (manus, skådespeleri och redigering) blev bättre... Hmm... Det slutade med att vi fick flumma till det ännu mer för att täcka över att den egentligen inte var sådär jättebra. Några små ljusglimtar hade den iaf... Gissa ljudet =D Jaja, vi hade otroligt kul iaf. garvade nog mest åt en av bilderna, och nej Emma, jag vet fortfarande inte hur du lyckades =)

Sen skulle det bli våfflor till middag men våffelgärnet var borta så det blev plättar/våfflor, lika gott det =)

Nu sitter jag och lyssnar på Hillsong och njuter av att ha en pluggfri stund.. Jag vet, jag måste egentligen göra lite saker men inte just nu. Låt mig njuta i fred =)

Kramar


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0