Looking from the outside

2009-03-24@20:16:38
Sömpillervarning på två tredjedelar av dagens lektioner, peppande? Nehej du! Bara religionen som man kunde hålla sig vaken på och det för jag tkr det är intressant... Har skrivit en massa PA på eftermiddagen samt pluggat repliker. Jag-vill-inte-vara-med-imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!! Låt mig vara, jag vill inte, blä! Det värsta är att jag inte har en aning om hur jag ska göra det eller vad jag ska göra om jag råkar glömma ngt. Jag är inte så bra på det här känner jag. teater var nog inte riktigt min grej, fast iofs, det är varken musik eller bild heller så... Jaja..

Ska fixa lite småsaker fram till House kl 9!
Kramar


Postat av: Emma

Jag känner ungefär samma sak.. du kan ju iaf dina repliker. Men jaja, det löser väl sig. Man fick ha papper tror jag.

2009-03-24 @ 22:46:35
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0