Skidor och skrivkramp

2009-03-15@18:24:04
Åkte slalom för första och sista gången den här säsongen. Vi var till Hofors och åkte i ca tre timmar, härligt, men nu är jag mör i heeela kroppen. Kommer bli så lagom trevligt att gyma imorgon, yeah!

Har sedan vigt eftermiddagen åt biologiböckerna, inte det trevligaste man kan göra men det är så illa tvunget. Har iaf fått gjort det jag planerade så nu ska jag inte titta åt en biologibok mer idag... Måste dock plugga religion, men det är iaf trevligare...

Nu kom jag på en sak till jag måste göra, fixa med bilder + text till webbdesignen imorgon. Vill få klart sidan så är det över sen =)  Ska väl återgå till, suck, skolarbete. Blä


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0