Te amo mas que a mi vida

2009-03-18@16:17:15

Paus i biologipluggandet. Måste snart sätta igång igen, tänkte bara skriva ett litet inlägg.
Hade bara psykologi idag, sen satt vi dock kvar och skrev PA ett bra tag. Måste få rapporten klar snarast möjligt! Blä på detta. Vilket påminde mig om att jag måste skriva loggbok för idag.. Hmm...

Skulle ha övat på teaterpjäsen vi ska spela upp om en vecka idag också men han jag spelar mot är inte så villig så vi pratade i fem minuter och sen tyckte han inte vi skulle göra ngt mer och gick... Yey! Åh vad bra detta kommer gå känner jag... Får lära mig mina repliker så får han sköta sist om han nu inte tänker spela med mig. Jaja

Nu måste jag återgå till plugget.
Kramar



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0