Du är viktig för den du är

2009-03-13@21:57:23


Till dig, du som berör mitt liv!
Det lilla du gör, det betyder så mycket, även fast det för stunden kan kännas ganska meningslöst kommer det i det stora hela bli en ofattbar skatt, en gåva som ska tas om hand och aldrig någonsin lämnas bort. Det är detta jag vill säga dig, du är en pärla, en obegränsad källa som flödar av liv och kärlek. Jag vill att du ska ta tillvara på detta och aldrig låta det försvinna från dig, för det du har går inte att ersätta. Inte med något annat, inte med någon annan. Det är det lilla nysådda fröet, som till slut blir det stora miraklet, det kan ta tid men lönar sig i längden.
Jag vill att du, ja just du, ska ta åt dig, för jag riktar mig till dig, du som berör mitt liv!


Postat av: Emma

Du är det finaste jag vet.

2009-03-14 @ 00:12:12
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0