17 maj

2009-05-17@13:36:59
Känns lite halv mobbat att blogga om Eurovision, jag är egentligen inte så intresserad men om jag har en åsikt vill jag gärna säga den...
Favoriten höll ända in i slutet. Och visst, Norges bidrag var bra, bättre än många andra som var med. Mina favoriter höll sig ganska högt upp de också. Jag fastnade för ballader, dels Island men sen också Storbritannien, den small högst av alla, så otroligt vacker!

Its my time
I've been down, down so long
But those days are gone now
I've got the will I've earned the right
To show you it's my time tonight

It's my time, it's my time
My moment, I'm not gonna let go of it
My time, it's my time
And I'll stand proud
There's nothing I'm afraid of
I'll show you what I'm made of
Show you all it's my time now

I'll break through I've made my move
And my faith is strong now
I've got the heart to reach the heights
To show you it's my time tonight


Min söndag har hittills bestått av fysikplugg och fysikplugg och... lunch... Typ. Ska plugga ännu mer nu för vid fyratiden kommer vi vara i Pk för Johans konfiramtion :) Trevligt!

Lär nog återgå till mina böcker, tack och lov så går det bra! ta mig inte på orden dock, snart smäller det nog, haha!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0