Nu är det inlämnat...

2009-05-05@12:32:03
Lämnade in religionen idag, det var också det enda vettiga som gjordes fram till tiotiden då vi fick beskedet om att vi kunde gå hem... Härligt! Måste dock plugga en hel massa fysik men det kommer... Religionen var det ja... Fick kommentaren: men åh, det här ska bli kul att läsa! när han fick arbetet i handen. Blev allt mycket bättre av det? Nej, bara ännu mer oro över att det inte är tillräckligt bra... Men nu är det gjort och jag kan inte ta tillbaka det.

Har suttit och spelat kort med Jenny ett tag nu, hon åker till skolan snart. Kan man säga mkt mer än att jag, Jenny och en kortlek inte är någon vidare kombination om man vill ha ett seriöst utfall? Vi har roligt iaf, frågan är om resten av omvärlden tycker det är lika underhållande som oss... Skulle inte tro det. En sak är säker, Jenny är taggad till tusen!

Nu ska jag fortsätta fundera på att börja laga lunch och sen måste jag väl tyvärr plugga ett tag. Den som uppfann fysik gör rätt i att undvika mig för tillfället...

Postat av: J

HAHA, såklart jag är taggad!! kanske lite för taggad bara kanske..? (a)

2009-05-06 @ 18:17:33
Postat av: J

Såklart ja e taggad!! lite för taggad bara kanske....? (a)

2009-05-06 @ 18:21:24

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0