NV-dagen

2009-05-18@22:01:23
Nu känner jag att jag har gjort nytta, och jag gillar det! Jag har skrivit klart psykologifilmanalysen, nästan skrivit klart samhällsarbetet och pluggat fysik i ett par timmar. Nu har jag bara ett halv kapitel kvar.

NV-dagen idag med en massa föreläsningar och redovisningar av våra projektarbeten. Föreläsningarna gav inget men vissa var ganska intressanta att lyssna på ändå. Den sista mellan tre och fyra kunde vi dock ha struntat i, jag tror inte vi fick in ett ord av vad han sa, jag försvann någonstans bland sannolikhetsuträkningen för pokerspel...

Vår redovisnining gick väl ganska bra. Vi pratade dock nästan 25 minuter och skulle hålla på 15, oups! Det knasiga är att vi tydligen inte bara pratade strunt, allt vi sa var relevant. Det kanske visar en del på att vi uträttat ngt under tiden... Jaja, jag var nervös till tusen men det löste sig, nu är det över, tack och lov!






Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0