Tu eres todo para mi

2009-05-25@15:30:52
Det var meningen att jag skulle vråljobba med biologiarbetet när jag kom hem idag, men hur mycket ha blivit gjort? Absolut ingenting... Har inte alls haft lust till det, för vem har egentligen lust att slita ihjäl sig för en lärare som inte uppskattar vad man gör...
Har i alla fall lämnat in alla arbeten, bara en redovisning kvar! Plus det andra förstås. Vi har iaf börjat arbeta på skiten igen, jag fattar inte varför vi ens bryr oss, vi kommer säkert ändå bara få en massa skit för det. Inget vi gör är ju bra nog, jag orkar inte mer... Varför ska vi slita ihjäl oss? Vi har fått kommentarer som; hjälp, har ni verkligen inte gjort tillräckligt nu? eller; jag förstår inte vad hon vill att ni ska göra, jag tycker ni jobbar hela tiden. Vad ska vi egentligen göra? Arbeta livet av oss, fine, så får det bli!!!
Ledsen för mitt lilla utbrott, jag blir bara så förbannad...

Lyssnar just nu på en favoritlåt och funderar på en massa saker. jag har kommit på att det jag kanske inte var så pigg på förut, nu ligger närmare hjärtat, det är kanske något jag behöver, i alla fall för ett tag.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0