Allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort

2009-11-22@21:22:28
Nu är första Elitseriesammandraget slut. Vi spelade två matcher idag också, första mot Sundbyberg som vi tyvärr förlorade, det gick inte sådär jättebra och efter en trea till dem i nionde tackade vi för oss... Andra matchen mötte vi Karlstad och det gick betydligt bättre. Matchen slutade 7-5 till oss. Känns härligt att ha vunnit sista matchen, slutat med seger liksom!

Nu sitter jag här som en död sill, kommer ha ont i hela kroppen imorgon känner jag. Axlarna har redan börjat kännas vid och huvudet dunkar, men det var det värt. Har haft en otroligt bra helg och har lärt mig mycket!


Kom fram till en sak i helgen också, med lite hjälp. Något absolut positivt, som jag aldrig skulle sagt för ett par månader sen, men det är sant. Nu orkar jag, nu vet jag att jag är värd mer än det jag fick veta förut!

Överväger att gå och lägga mig, får se hur det blir med den saken!

Kram



Jag har inget att be om ursäkt för, fast jag egentligen skulle vilja göra det för att bryta isen och tunna ur luften, som nu är så tjock att den går att skära med kniv. Men jag har varit seg och trög och inte vetat varken ut eller in. Nu vet jag, jag hade aldrig orkat mer. Sanningen är att jag är glad över detta, men det gör inte handlandet bättre. Det är aldrig rätt att gå bakom ryggen. Nu är jag glad över det, annars hade jag bara plågats ännu mer. Så nu vet ni, jag vänder och går...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0