Elitserien

2009-11-21@21:13:45
Skriver ett litet kort inlägg om hur det gått hittills, sen ska jag sova. Är ganska sliten måste jag erkänna, kroppen värker, huvudet värker och jag är sjukt trött. Men det har samtidigt varit väldigt lärorikt och roligt!

Vi pendlar till Uppsala varje dag och spelar två matcher om dagen, har blivit sena hemkomster både torsdag och fredag men idag blev det väldigt tidig och imorgon blir det troligtvis ganska tidigt också. Tur det!

Spelade två matcher i torsdags, vi spelade lite svajigt och det slutade med två förluster. Vi hängde dock med genom hela matcherna och det var ganska jämnt.
I fredags mötte vi de två topprankade lagen i serien och det blev två förluster där också, men inte heller nu tappade vi bort oss totalt. Vi spelade bra och i sista matchen krävdes det två (!) skiljeomgångar och en väldigt stor portion tur (otur för oss) för att de skulle kamma hem sista poängen för vinst. ganska surt...

Idag gick det dock bättre. Vi började med en förlust, surt det också, men avslutade dagen med en härligt visnt! 10-2 efter halva matchen gjorde att de gav upp och vår första seger var vunnen och det med råge :) Det gav en självförtroendeboost inför morgondagen som bjuder på två till matcher! Nu kör vi tjejer!



Nu sitter jag här och degar, ska snart sova, blir tidigt imorgon också. Match klockan nio, väckning klockan sex. Great...!

Kram!



Bild lånad från http://gd.se/sport/mersport/1.1537181



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0