Mitt i allt så ska man räcka till...

2009-11-29@18:57:38
Blev en sjukt trevlig kväll igårkväll. Den bjöd på dramaövningar samt pepparkaksbakartävling. Att jag behövde åka hem och sova då jag skulle upp och jobba i natt var dock ett stort minus. Det gick iaf bra, trots att det regnade...


Vid lunch idag var det planering av julfest i Pk, tema maskerad! Sedan har eftermiddagen gått åt till att göra PowerPoint och det känns som mina ögon kommer gå i kors snart, borde nog förflytta mig från datorn ett tag.
Har hittat en rolig sak som jag måste prova, tänker dock inte avslöja något förrän det används, om det nu fungerar vill säga!


Ett hjärta
Omringat av stenmurar
Ett hjärta
I fångenskap

En känsla
Bakom kraftiga lås
En känsla
I bojor

Ett liv
Innanför stängda dörrar
Ett liv
I fängelse



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0