Breathe into me and make me real, bring me to life

2009-10-01@09:53:22

Ledig idag, eller ledig och ledig, ska sitta hemma och jobba på powerpoints till framtida föreläsningar om Gamla och Nya testamentet. Ska lägga dit lite bilder och försöka fixa så bra stödpunkter som möjligt. Får väl se hur det blir. Ska iaf jobba med det nu ett par timmar och efter lunch ska jag gå ut med Jonna :)

Var ute och fotade lite igår, när Jenny var ute med hunden. Blev en del bilder men jag tror tyvärr mitt objektiv håller på att ge sig... Skärpan saknas på nästan alla bilder och fokusen är segare än innan, typiskt... Kanse inte så konstigt dock, så överanvänt som det är :)

Nu måste jag försöka börja, kommer bli spännande det här! Det luktar dock nagellacksremover som bara den här, kanske får skylla mig själv som inte var smart nog att gå till badrummet. Tjoho, hej huvudvärk.

Kan bjuda på lite bilder från igår


Deeper cuts will bring me down


Postat av: Kusinen Emelie.

Hallojjsen!

Jättehärlig blogg! Och bilderna! Så himla fina! :'D

Och btw, låten som du har i rubriken ÄGER! x'D

KRAMAR kusinen Em.

2009-10-04 @ 20:09:12
URL: http://sokerpaj.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0