Ge inte upp, min vän

2009-10-14@16:00:55

Gick hem efter halva dagen idag då jag inte orkade/kunde vara kvar... Mådde pyton och lektionerna gav inget, missförstå mig inte, det var intressant, men med huvudet fullt av bomull går inte så mycket in...

Åkte hem och kröp ner i sängen, där spenderade jag sen en bra stund tillsammans med varm choklad och en bok. Det hjälpte faktiskt, även fast jag kände mig sjukt lat, nu mår jag betydligt bättre och ser fram emot morgondagen (och kvällen). Blir dock ingen träning för min del ikväll, ska iaf dit för lite prat.

När livets alla svårigheter
Omsluter dig
Ge inte upp min vän
Ge inte upp!

När du sjunkit allt djupare
Ner i träskmarken
Ge inte upp min vän
Ge inte upp!

När du inte känner hopp
För morgondagen
Ge inte upp min vän
Ge inte upp!

Ibland vill jag kunna ta åt mig lite av det jag verkar ha så lätt för att ge till andra.. Det som egentligen borde vara det lättaste, är ibland inte så lätt om det inte känns som om något stödjer det



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0