Jag har smakat dina tårar, jag ska ge dig liv igen

2009-10-25@23:38:03
Var ute och sprang på morgonen, det småregnade men det var ganska behagligt ändå. Inte sådär klibbigt varmt iaf. Synd att jag inte kan springa i spåret bara, får så fruktansvärt ont i fötterna av att springa på asfalt...

Hade filmkväll med syrran för et tag sen, vi började ganska tidigt och hann se två filmen innan vi gav upp, ganska bra för att vara oss, vi brukar ge upp efter en... Vi såg iaf Little miss Sunshine och Blades of Glory. Slog nästan personligt rekort i att äta mandarin också, ni som känner mig vet om mina små ovanor när det gäller mandariner, jag måste iaf skala bort precis allt det vita innan jag kan börja äta. Åt två st på mindre än en halvtimme och jag skojar inte, det är nog rekord...

Har fixat naglarna idag också. Hittade en snygg färg undangömd i garderoben, fråga mig inte varför. Blev även lite smyckning i form av stenar och nail art-stickers.

Nu känner jag att jag måste sova, vi kom hem runt två i natt och sen skulle man ju ställa tillbaka klockan, visst, man får sova en timme extra, men allt blir lite smått uppochnervänt ändå, det går inte att komma ifrån.

God natt!

Postat av: Justina

I see.. Jo jag ska på youth. Jag är väl så illa tvungen.:)



Men du, boka in nyårskonferensen i almenackan(hur nu det stavas:P) redan nu då.:) Åtminstone första kvällen, det blir musikal! Det skulle vara kul om ni kom och hälsa på ju.:)



Kram



2009-10-27 @ 16:42:35
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0