The greatest of them all

2009-10-06@18:59:14

Härlig undervisning idag. Varför känns det som om mina inlägg alltid börjar med samma mening, eller iaf en menin gmed samma innehåll? Svaret är iofs ganska enkelt men jag låter det förbli osagt, känns bättre då. 

Blev en sväng på stan efteråt, Maria hörde av sig lite senare och sedan hade vi trevligt tillsammans :) Har nu köpt både tröjan och strumpbyxorna jag velat över länge nu...  Har även sprungit runt halva stan och letat efter ett skissblock i A3-format, det är egentligen ganska lätt att hitta, finns i princip överallt, problemet är att jag söker ett speciellt och det verkar ha gått upp i rök!

Nu bakar jag bullar och har lite smått panik över en sak, måste få svar snart annars kreverar jag. Antar att det löser sig snart men det börjar bli lite ont om tid...



Love
Can melt a heart of stone
And create tears in the eyes of a fighter
Will make you longing
For loving others
If you let it!

 



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0