What does not kill you makes you stronger

2009-10-01@19:42:37

Okej, trots en ledig dag har jag inte varit ledig... Har inte känts så iaf, mer tänker jag inte säga..

Satt i ungefär tre timmar med PowerPointen och hann en bit, fick höra att det jag gjort var bra också så då är det bara att fortsätta :)

Var ute med Jonna i ungefär en timme, en härlig promenad på lite olika småvägar här i Sätra, kände inte för att gå i skogen, då når ju inte solen ner och jag vill inte göra det kallare än vad det är. Sedan satt jag och ritade ett tag, blev ett porträtt av Jenny den här gången, tog lite mer än två timmar... Och nu värker mitt pekfinger!!

Någon som vet vart man kan köpa skissblock i A3-format? Jag använder Jennys just nu men jag kan nog inte snylta mer snart, haha...



Nu kom resten av familjen hem, så då ska vi fira Johan som fyller år :)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0