Who are you to tell me that I'm less than what I should be?

2009-10-30@17:15:17

Var ute på en ganska lång promenad med Jonna på förmiddagen, myshund!
Sedan har dagen i stort gått åt till att försöka att inte stressa så förbannat, känner att jag har alldeles för mycket att göra och på tok för lite tid. Men det är väl såhär jag vill ha det, egentligen?

Just nu känner jag för att skriva så pennan glöder, bara ösa ur mig allt. Problemet är att jag inte kan få tag på någon tråd att börja i. Varför är tankar så svåra att omvandla till ord? Tror vårt språk är alldeles för fåordigt, frågan är bara vilka ord som skulle passa...

Nu ska jag äta i vilket fall, så planerna får skjutas upp (läs: hoppas över)
Ungdomssamling ikväll..



I'm finding it's not easy to be perfect
So sorry you won't define me
Sorry you don't own me

Det krävs precis lika mycket kraft att stå emot som det gör att hålla sig kvar när man väl börjat...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0