Forma min dag, mitt liv och mitt jag

2009-09-21@06:57:39

Vi hade ett möte igårkväll ang ungdomsverksamheten i Korskyrkan som vi ska starta upp. Det fanns så många ideer, så många visioner och en massa iver och förväntan. Det här kommer bli underbart! Om ett par veckor planerar vi att sätta igång! Jag är så otroligt peppad!


Är det meningen att det ska vara såhär. Nu kanske ni säger att allt ska ha löst sig, men det finns mer, det finns så mycket mer.
Jag klarade inte av att ta distans längre och löste det på mitt egna sätt, jag hade alldeles för dåligt samvete. Ja ni läste rätt, JAG hade dåligt samvete. Fråga mig inte om mer för jag har inget svar.
På ett sätt känns det otroligt bra, lite har i alla fall försvunnit men känslan gnager i alla fall och jag vet inte vad jag ska göra åt den...


Ni får ha en underbar dag!
Kram



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0