Hope

2009-09-08@17:55:30

Nu har jag tappat min inspiration att skriva här, igen... Känns som om det händer ganska ofta för tillfället, har lätt för att återberätta faktiska händelser, men desto svårare att skriva sådant som ligger nära för tillfället. Troligen eftersom mina tankar är på lite annat håll för tillfället, har flera ideer som jag vill ge utlopp för men inte kan eller tror jag klarar av, känns lite jobbigt men det ska nog lösa sig.

Kan iaf informera er om att jag målat om mina naglar och att min tröja som jag beställt kom igår :) Sen att jag hade en grymt kul gårdagskväll från vilken jag kommer lägga upp bilder snarast, bilder från GO! kommer också!


Jag är riktigt nöjd med den faktiskt!!


Är även riktigt sugen på att fota, funderar på att leta fram något kul och vara lite kreativ ett tag... Får se hur det blir med den saken!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0