Inget kan mätas med löftet jag har i dig!

2009-09-02@18:28:15
Dagen har varit helt underbart bra! Bibelskola mellan åtta och tolv, undervisning av en fantastisk lärare! Sen besök hos A-S i Pk, härligt även det. Känns underbart, vet inte hur jag ska kunna förklara.

Nu ska jag fixa klart lite till och sedan ska jag på möte i Pk, blir en massa flängande fram och tillbaka, men vill ni veta en sak? Det är värt det!

Jag hoppas mitt humör håller i sig, allt blir så mycket lättare då :)
Hade för övrigt en väldigt trevlig kväll igår, biljard med tjejerna! Jag, Emma, Maria och Sofie befann oss på Interpool vid åttatiden för en timmes biljard. Hade det inte varit för mitt lags grymma otur så hade vi faktiskt tagit hem det, eller hur Emma? Fast iofs, vi kan iaf skryta med att vi nog slog rekort i oturligt spel... Mer säger jag inte... ;)

Jag såg en sak, en sak som gjorde mig överväldigad. Om det stämmer kommer vi få se förändring i den här staden!!

Postat av: Emma

Oh yeah ;)

Vad är det du sätt? jag fattar inte O.o

2009-09-02 @ 21:41:30
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Emma

*sett.. och jag ska ha mvg i svenska, omg

2009-09-02 @ 21:42:08
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0