Surrounded by your glory, what will my heart feel?

2009-09-28@16:38:13
Har varit så fruktansvärt trött hela dagen och inte orkat gör någonting alls, känns inte bra det här. Jag som hade planerat en sväng i spåret och/eller en fotorunda satt nu inne och försökte hålla ögonen öppna, hmm... Kan ju iofs skylla på huvudvärk och vädret men det känns inte riktigt bra. Om en halvtimme ska vi iaf till mormor och morfar en sväng, var väldigt länge sen så det ska bli trevligt :)



Målade iaf om mina naglar igår, blev vinröda med detaljer i form av blommor i vitt och orange samt olika "spetsliknande" dekorationer i vitt, grönt och glitter. Ungdomssamlingsmötet gick även super! Vi hade en massa ideer och visioner om hur vi ville ha det och det bästa var att det mesta var genomförbart, mindre än två veckor kvar, jag är så sjukt taggad! Kommer bli underbart!

Bilderna är tagna imorse innan jag cyklade iväg till Bibelskolan, det resulterade i tio minuters försening, hann i tid dock, men fick stressa lite extra, haha. Typiskt mig...




Det är så många tankar som snurrar runt dagligen, så många tankar och drömmar om förbättring eller helt enkelt tankar och drömmar om något helt annorlunda, att något hade varit annorlunda eller att något inte hade funnits alls. Men jag börjar fundera på om man egentligen blir lyckligare om allt detta slår in? Kommer det egentligen ha någon påverkan på synen på livet? jag skulle vilja veta, men ändå inte. Fast för tillfället känns det som om det skulle förändra allt...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0