Tack för att du är du

2009-09-27@16:26:11

Gårdagen blev härlig! Först biljard på Interpool med vännerna och jag och Emma fick lite revansch från sist iaf. När biljarden var klar spred de andra ut sig på diverse ställen och jag begav mig till Pingstkyrkan för förberedelser till Jesusbussen. Vi kom ner på stan närmare halv elva. Fick ha en del intressanta samtal så det var trevligt! Träffade även flerea stycken jag inte sett på väldigt länge! Var hemma närmare två och lyckades med konststycket att "sova" fram till lunch idag, kanske behövdes, sov som sagt inte mycket natten till igår... Sov iofs inte bra i natt heller, ganska oroligt och mycket konstiga drömmar... Vet dock vad det beror på.

Tack för en underbar helg, tack för att ni finns!

Ikväll kommer det folk hit, vi ska ha ungdomsledarträff inför ungdomssamlingsstarten om två veckor, ska bli trevligt. De kommer vid sju och innan dess ska jag fixa iordning en hel massa saker. Har suttit och gått igenom en massa tidningsurklipp från diverse tillfällen, väldigt gamla urklipp, från curling och annat, lite roligt att ha men inget man tittar på särskilt ofta haha. Ska försöka fixa naglarna, måste bara få inspiration, vill göra något annorlunda, något jag inte gjort förut, får väl se hur det blir!


Bild från Valborg -08 :)



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0