Tu eres mi rey

2009-09-15@14:18:42

Nu är jag och tre tjejer till nästan utbildade ljudtekniker, haha! Iaf utbildade i konsten att få en fungerande ljudanläggning under Bibelskoletimmarna, men det räcker gott och väl, en massa sladdar, knappar och reglage som snurrar runt i skallen just nu. Får hoppas allt sitter kvar imorgon när det blir till att göra allt praktiskt och utan handledare också!

Har ätit lite lunch och sitter och förbererder mig för en troligen kommande situation, och en jag vet ska komma, känns lite (väldigt) svårt, men det behövs och det kommer bli bra, jag känner det på mig!



Ja eller nej?
Rätt eller fel?


Dont ask Him all the time what He want you to do,
ask yourself, what do YOU want?
What do YOU wish for?
And remember He loves you!


Postat av: justina

oj, vad seg jag kände mig nu när du sa att du hittade min först...:P



Men du, vart går du på bibelskolan? Inte i Uppsala va? Då borde jag ju ha sett dig!



Kram

2009-09-16 @ 10:02:24
URL: http://justineeiscalling.blogspot.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0