When two worlds collide

2009-09-14@19:21:27
Jag har en dunkande huvudvärk och träningsvärk i framsida lår, träningsvärken lider jag inte av, men huvudvärken är desto värre.. Hoppas det går över tills imorgon.
Håller just nu på att baka tekakor, i brist på annat. Var ute och gick en promenad när jag kom hem från Bibelskolan, tog det ganska lugnt, vill börja träna "på riktigt" nu känner jag, curlingsäsong sätt fart!

Snart piper klockan där nere vilket betyder att bröden ska in i ugnen, better hurry up a bit. Funderar på att sätta mig med skissblocket ett tag sen, eller kanske ett tomt word-dokument, vi får väl se hur det blir...


Det gör ont i hjärtat av att märka att det går åt olika håll alltihop...
Du vet att jag älskar dig
Så enormt mycket


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0