Will I dance for you Jesus, or in awe of you be still?

2009-09-17@07:10:58

Jag har ingen lust att gå utanför dörren idag känner jag, kallt och ruggigt, men jag antar att det lir värt det i längden. Ber om ursäkt över mina smått nedstämda inlägg på senare tid, jag orkar bara inte anstränga mig. Längtar till höstfärgerna blommar upp, då blir det en fotorunda må du tro, det riktigt kliar i avtryckarfingret. Snart så, snart :)

Jag har en ide som jag vill genomföra och jag har möjligheterna, jag måste bara fundera över om det är en bra ide trots allt.

Nu måste jag försöka byta om och göra mig iordning, åker om 20 min och jag är inte redo..



By your side until the end...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0