A million voices

2010-04-14@14:28:04

Jag har haft fullt upp men ändå inte tillräckligt mycket. Har haft påsklov en vecka och bibelskolan startade i måndags igen. Vi hade sjukt bra undervisning idag om andlig krigföring. Igår var det ledarutbildning, spenderade även eftermiddagen med två underbara människor. Ikväll är det innebandy som gäller och måste även plugga på min predikan, till fredag, är sjukt orolig måste jag säga...
Har sökt kurser till högskolan i höst, hoppas jag kommer in, annars kan man ju lugnt säga att mina planer krossas lite grann...

Jag saknar en massa människor just nu, människor och platser och det värsta är att det ibland inte går att få tillbaka de där ögonblicken man hade tidigare, eller få tillbaka den där känslan för något. Ibland kan det vara riktigt frustrerande


Nu är det bara lite mer än en vecka kvar till GO! också!

 


Postat av: Emma

Vad har du sökt? tänker du bo kvar här?

2010-04-17 @ 18:44:03
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Olivia (som inte har någon blogg.. än)

härlig bild, ÄLSKAR fränkarna.

2010-05-08 @ 13:05:15

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0