God jul

2010-12-23@23:29:04
Eftersom jag med största sannolikhet kommer ha så otroligt mycket annat för mig imorgon än att sitta vid datorn så slänger jag upp min julhälsning nu istället. God jul på er! Hoppas ni får en fantastisk jul allihop!
Själv åker jag med familjen till Uppsala för att träffa mormor och morfar och en hög kusiner, kommer bli trevligt!

Ikväll har det blivit julmys med familjen och film och resten av dagen har gått åt till det sista julfixet.

Julen är mysig med allt som hör till, gemenskap och en massa lycka, men det är så lätt att glömma bort varför vi egentligen firar jul. För tvåtusen år sedan föddes en pojke som förändrade världen, det är tack vare honom som vi finns idag och det är honom vi firar nu i jul. Så mitt i allt julstök, skänk en tanke till honom som faktiskt gett oss livet. Ett grattis, för det är ju faktiskt hans födelsedag.




GOD JUL!



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0