I know I let you have all the power

2010-12-11@21:44:46
Nu är tentan avklarad och jag hoppas på ett mirakel. Hade det trevligt i Karlstad iaf, trots strul med resan dit. Det blev som jag trodde, bussen kom aldrig och jag fick boka om biljetterna, kom fram två timmar senare än beräknat... När jag kom hem till Gävle igen väntade en trevlig kväll i kyrkan med fina vänner.

Idag har jag och Jenny intagit köket med julgodisbak; rocky road, kola, minttryffel och marshmallows blev resultatet. Vi har även hunnit med lite fotografering och jag har förberett all inför jobbet inatt. Känner mig inte riktigt pepp men det får gå ändå, måste bara försöka sova ett par timmar innan.



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0