There is a way

2010-12-20@22:49:03
Blev inringd igår kväll och jobbade inatt, tungt i all snö, blev lite sen, men kom hem hel iaf, nästan. Fick pulsa genom en halvmeter snö på vissa ställen, lårhögt på andra och ändå fortsätter det snöa?

Vi hade avslutning på NG ikväll också, blev lite julfika och en massa prat. Nu har jag suttit och pysslat med julklappar hela kvällen, är inte klar, fick göra om en sak som gick åt skogen, suck, men det ger sig nog. Inatt ska jag försöka sova, har sjukt mycket att hinna med imorgon, även ett spanskaarbete som ska in i januari som jag inte alls har någon inspiration för just nu. men vill inte vänta för länge med det heller.

Vi klädde granen för någon dag sedan, nu är det riktig julstämning i vardagsrummet. Även mitt rum har fått sig en liten dust av julen




When I’m down
You send me the sun
To light up my life

When I fail
You reach out Your hand
To make me try again

When I´m lost
You send an angel
To lead me back on track

You are my hero

When I´m in pain
You hold me in Your arms
And carry me through

When I want to give up
You send other people in my way
To give me reasons to carry on

When I feel misunderstood
You whisper words in my ears
And tells me You understand

You are my hero



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0