Set me free

2010-03-01@00:08:31
Sveriges curlingdamer försvarade sitt OS-guld i fredags natt! Sjukt spännande final, såg reprisen på lördagen.

Hade en liten återträff med ett gäng från gymnasiet igår, det var otroligt trevligt, blev middag och biljard.
Har sportlov nu också, känns riktigt skönt!
Idag spelade vi upp vårat "Set me free"-drama i Pk, vi hade även hand om kafeterian inför GO! helgen, blev väldigt lyckat. Riktigt bra möte var det också!




Ett kapitel i mitt liv är avslutat och jag är nu redo att vända blad, påbörja en ny blank sida att fylla med händelser och människor. Kommer förhoppningsvis bli mer givande och även mer glädjefyllt. Jag ser fram emot det!


Imorgon åker jag till Hassela med ett gäng ungdomar från kyrkan, ska bli sjukt kul! Har inte åkt skidor på hela säsongen dock så vi får väl se hur det går.






Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0