From the inside out

2010-01-29@18:04:13

Sjukt trögt att jobba imorse... Tidningarna var en timme sena och dessutom så var det så mycket snö att jag inte kunde cykla så fick släpa cykeln hela rundan. Allt detta gjorde att jag kom hem kvart över sju, skulle vara på Bibelskolan klockan åtta... Som tur var så var mamma hemma så hon kunde skjutsa mig men jag fick ändå stressa runt dom en tok för att få allt klart på en halvtimme.

Vi hade redovisningar idag, det var otroligt roligt att lyssna på vad de andra hade fixat ihop! Blev en del skratt här ochd är också och det är ju alltid trevligt :-) detta gjorde även att jag höll mig vaken, däckade först när jag kom hem och sov två timmar.



Dramaövningen igår gick förresten super! Vi är helt klara med dramat och ska bara öva, öva och åter öva tills det sitter baklänges, framlänges och uppochner. Ni är grymma tjejer!

Ikväll blir det Unplugged





Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0