Take my life, everything, all I am

2010-03-27@17:02:58
Har jobbat nu två dagar i rad och det känns. Är inte riktigt på topp om man säger så.
Var på ett underbart ungdomsmöte igår på Unplugged, tema; blod! Blev lovsång, dialogpredikan, drama mm. Verkligen super!
Idag har jag varit på stan och Erikshjälpen, har köpt presenter :) Ikväll blir det 20-årsfest för Emma!

Har bakat nu på eftermiddagen, vi ska sälja fika inför GO! i kyrkan imorgon. Får hoppas det inte krånglar till sig och att allt räcker. Men jag har en förmåga att alltid oroa mig för mycket över saker och ting när jag egentligen vet att allt brukar klaffa, lite irriterande kanske. Var samma sak igår, höll på att få panik över dramat vi skulle öva på eftersom ingenting verkade fungera, sedan blev det ganska bra ändå, men just den där tiden innan var sjukt jobbig. Kontrollfreak? Näe, inte alls...

Nu hade jag tänkt titta på let's Dance finalen, vet vem som vann men eftersom jag följt det hela säsongen kan jag ju inte missa finalen för det. Hade dock sett det andra paret som segrare, men det är inte mycket att göra åt.



Kramar


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0