Tillbaka igen

2010-03-21@15:52:26
Har haft en bloggpaus ett tag, kände att det behövdes. Nu kanske jag orkar skriva, för det är inte så att jag inte vill, det har bara varit så att jag bara inte orkat eller haft någon inspiration över huvud taget.

Vi har haft väldigt givande undervisning de senaste veckorna, som både har gett inspiration och en vilja att suga åt sig information som en svamp, men ibland har den också rört upp känslor jag inte visste fanns hos mig. Vi har spikat ett datum för vår första predikan, om lite mindre än en månad, just nu funderar jag på vad jag har gett mig in på egentligen.

Fotade Emmy för ett par veckor sen och fotade Berivan den här veckan, känns bra att ha börjat igen och nu när våren börjar komma så kanske fotopgraferingslusten kommer tillbaka.
Har lärt mig ett nytt tidningsbudsdistrikt som helt är utomhus, mycket vandrande men ganska skönt ändå. Har jobbat tre dagar på rad och har en dag kvar.



Har även åkt pulka i Hemlingby med gänget från kyrkan, blev korvgrillning, godisgrillning, bön och pulkaåkning. Trevligt! Nästa fredag är det Ungdomsmöte och igår övade vi in ett drama vi ska köra då, This Blood av Carman.

Ska äta nu, sen blir det innebandy ikväll. My life, so far.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0