Beautiful

2010-05-28@12:30:56
Min syster opererades igår, så jag och mamma följde med ner till Sthlm. Allt gick bra!

På kvällen blev det tjejkväll med mina fina vänner. Vi åt middag på nian och sedan gick vi omkring och tittade lite, det var tjejkväll både på nian och på flanör så allt var öppet till 22. Vid nio gick vi hem till Lisa och såg semi 2 av melodifestivalen. Fick dock veta först imorse att Sverige inte tävlar i finalen... Inte för att jag hängt med tävlingen alls i år, men jag måste ju säga att Sveriges bidrag var bland de bättre. Dont get it. Lite surt iaf.

Ska äta lunch och sen träffa Jenny på stan, ikväll blir det brännboll och annat trevligt på Unplugged!

Kram

Postat av: Emma

Opererades?! Låter hemskt obehagligt..

2010-05-28 @ 23:30:54
URL: http://honeybii.blogg.se/
Postat av: Emma

Just det, det visste jag ju. Vilken tur då :)

2010-05-30 @ 15:16:15
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0