Faith, Hope, Love

2010-05-15@22:00:32
Har sprungit fram och tillbaka på olika saker hela dagen + gårdagen. Först för ca en och en halv timme sen kom jag hem och fick ta det lugnt och då kan man säga att jag stängde av totalt. Min kropp vill inte riktigt lyda mig, kan det vara ett tecken på att lite sömn är behövligt tro?

Men jag har haft en underbar dag, på många sätt!
Dagen började med att jag fotograferade ett vackert blivande brudpar i Boulognerskogen. Därefter bar det av till Oslättsfors för Johannes och Lindas bröllop! Så otroligt vackert!
Efter det for vi till mormor och morfar. Och inatt ska jag jobba, klockan ringer om lite mer än fem timmar.


Igår fixade jag Lindas naglar inför bröllopet efter lunch, därefter bar det av till Boulognern för fotografering av fina Olivia. Framåt kvällen var det dags för ungdomsmöte på Unplugged där jag och Elle var mötesvärdar. Mötet bestod av en paneldiskussion. Riktigt bra! Man fick sig flera tankeställare, synd bara att jag har en tendens att överdriva mitt tänkande till onormala former. Men någon dag ska väl också jag lära mig att inte tänka för mycket...
Tordagskvällen bestod av grillning tillsammans med mina fina vänner!


Nu ska jag sluta kämpa för att hålla ögonen öppna. Envishet är bra, men i måttliga mängder.

Kram!


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0