Falling apart

2010-05-23@11:36:36

Vi tvättade bilar, invändigt igår. För att samla in pengar till Rysslandsresan. Det var ganska trevligt måste jag säga och vi fick, tack och lov, jobba i sol en stor del av dagen innan den försvann bakom kyrkan. Fyra bilar tvättade vi, det sjuka var att först kom en bil, sen kom ingen på ett bra tag och sen kom alla i princip samtidigt. Men det gick det också.
Sedan fick jag för mig att jag skulle gå hem, egentliga orsaken var att jag inte orkade vänta en dryg halvtimme på bussen. Tog i princip lika lång tid att gå också, så det spelade ingen stor roll. Motion fick jag också!

Var på Jesusbussen hela kvällen, först förberedelser och sen intog vi rådhustorget :-) Vi blev lite blöta framåt slutet men det är sådant man får räkna med. Kom hem vid halv tre och däckade en halvtimme senare. Vilket gjorde att jag inte vaknade förrän för en halvtimme sen, borde dessutom äta frukost nu..



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0