I dream a dream

2010-05-10@14:38:13

Tredagarsvecka den här veckan, sen är jag ledig fram till första juni ungefär då det är schemalagt missionsresa som jag dock inte ska med på. Vilket ger ledighet, vilket ger mer sömn, men vilket också ger rastlösa dagar. Någon som vill hitta på något? Orkar inte sitta med mig själv dagarna ut, då kommer jag bli tokig på riktigt...

Nu ska jag snart cykla iväg och möta upp söta Olivia för fotografering i Boulognern. Ska bli trevligt. Har verkligen saknat fotograferingen, så det suger att min kamera börjar ge sig. Ska börja uppdatera hemsidan lite också, vill göra ny design. Just nu är den väldigt out of time då jag haft någon torrperiod. Skärpning!

Jag hoppas att det inte börjar regna, ser lite svart ut just nu, det kan skapa lite små problem. Men det löser sig nog.





Is it really that bad? Har jag bara gömt det för mig själv, utan att kanske vilja se? Har jag bara klamrat mig fast vid hoppet utan att alls ha funderat över vägen dit?
I dont know, but I want to know...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0