Porcelain heart

2010-05-25@13:43:12
Nu börjar spindelsäsongen dra igång igen och jag hatar det. De små äckliga rackarna kommer ju in precis överallt där de absolut inte ska vara. Hade en i taket tidigare idag, som min bror fick ta ner. Sen tog jag en promenad och lämnade en tröja vi lånat till dramat i fredags och hoppades att det skulle ha slutat krypa i hela mig när jag kom tillbaka.

Igår hölls NG-träffen på en filt i Boulognern och bestod av kortspelande och prat. Synd att det inte var riktig sommarvärme, men vi höll ut ett par timmar ändå. När kylan blev för påtaglig packade vi ihop och begv oss hemåt, vid halv nio ungefär.


You would never talk about it
No one could ever know
If there weren’t because of your eyes
That tells a story beyond our knowledge
It seems so close
But is yet so far away
Unreachable

For just a moment
Sometimes
Your eyes are wide open
Showing all of what’s inside
But soon they close again
Like a call for help
Cried in silence


Postat av: Vidarkajsa

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-03-28 @ 16:05:12
URL: http://vidarkajsa.blogstie.com

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0