You're the Hero we've been waiting for

2010-05-30@20:34:22
Var på ett asgrymt releaseparty på Rockbaren igår! Simon Ådahl hade releaseparty för sin nya skiva Larm, svensk rock. Sjukt bra! Kvällen innehöll en dokumentärvisning från skivinspelningen, en spelning och dans bland annat. Invigde mina nya skor inköpta i Sthlm, mina fötter protesterade mot kvällens slut och det var en befrielse att ta dem av sig, men vill man vara fin.. Heh.
Gårdagen spenderades i Sthlm med familjen. Jag, Jenny och mamma shoppade. Hittade, förutom skorna, en väldigt söt klänning, ett par örhängen och lite annat trevligt.



I eftermiddag var jag på sista innebandyträningen innan sommaren, nu måste jag försöka göra något annat för att kompensera för missad träningstid Tre timmar i veckan är ändå ganska mycket om man inte gör något alls menar jag.

Imorgon sätter Bibelskolan igång igen efter två veckors uppehåll. Bara sju dagar kvar till sommarlov.


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0