Acercame a Tí

2010-11-30@13:48:39
Sitter på lektion just nu, nu är det Texto, men tidigare var det Destreza Escrita, med en massa grammatik. Vi har tenta den tionde och jag känner redan hur paniken börjar komma... Grammatiken är sjukt svår! jag förstår inte hur jag ska klara av att lära mig allt...

Vi spelade match igår kväll, vilket blev vår första förlust, känns lite tungt. Jag sabbade en trea i fjärde omgången och missade en dragning för oavgjort i sista, jippi känner man då. Match igen på måndag, då måste jag skärpa mig. Punkt.

Nu ska jag återgå till vårt grupparbete, kanske uppdaterar senare idag om jag har något mer intressant att komma med...

Postat av: Emma

Eh ja men sen vägrade dom ge oss pengarna och försökte överklaga.. Fast nu verkar vi ha vunnit i alla fall :)

Åh, det sa ju mig mkt.. hehe. Jag vill ha en mac helst men dom är ju så sablans dyra :/

Jo jag vet, det var för att jag missade att lägga till den i inlägget, heh, men den är där nu iaf :) kram

2010-11-30 @ 20:14:02
URL: http://honeybii.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0