La niña de tus ojos

2010-11-14@15:05:35
Har inte haft någon ork att skriva ihop något så jag har låtit det vara. Helgen har varit ganska hektisk, saker avlöste varandra nästan hela tiden, först nu har jag kunnat sätta mig ner och, suck, plugga. Ligger lite efter känner jag, måste läsa en massa till tisdag samt göra klart hemtentan, den har jag bara några uppgifter kvar på dock, men det tar emot när det är svårt..
Igår hade vi ett gäng "tioåringar" här hemma för barnkalas. Syster min fyllde 18 och bestämde sig för att spola tillbaka tiden. Väldigt trevligt!

Har jobbat två dagar och fått alldeles för lite sömn så jag skulle helst vilja sova nu, men det får vänta, måste ta tag i pluggandet ett tag. Och jag tänker inte somna på innebandyn ikväll...



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0