Put your heart in me

2010-11-09@14:19:18

Skulle ha lektioner idag, trodde jag, men upptäckte sen att vi inte hade det, jag var nämligen den enda inloggade när vi skulle börja. Jaha? Sen såg jag på schemat att vi faktiskt inte skulle ha något den här veckan, lite typiskt att jag nu har två veckors uppehåll från spanskan. Gjorde iaf lite grammatikuppgifter, blev lite (läs: mycket) förvirrad ibland och jag tror att det är lättare att räkna mina rätta svar än mina felaktiga då de rätta är såpass många färre.

Tog mig en springtur i spåret efter det, skönt att få röra på sig lite trots att jag höll på att blåsa bort ibland. Löven står liksom i små virvelvindar här utanför mitt fönster.

You can do it
I know you can
Just don’t give up
Don’t look back

You are strong
I know you are
Just don’t give up
Keep on fighting

You are beautiful
I can see it
Just believe in it
Don’t hurt yourself



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0