Take my heart

2010-10-11@14:02:48

Sitter här och känner mig hur lat som helst, jag vill ut och springa, ut och fota, men plugget måste göras. Jag känner dock inte för att börja skriva, det går lite trögt med andra ord.

Ikväll ska jag på is igen, efter ett långt uppehåll och efter alltför många händelser och tankar som gör att jag inte vet vart jag ska ta vägen. jag vet inte längre vad jag vill göra och hur bra är det på en skala? Kanske dags att klippa bandet men frågan är om saker och ting kommer bli bättre då...


Predikade igen i fredags, på ungdomsmötet på Unplugged. Temat var frihet. Blandade känslor, blandade tankar, men jag gjorde det... 


Spread your wings and fly 
But if my wings are broken, will you be my wings?



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0