The same gentle hands that hold me when I'm broken they conquered death to bring me victory

2010-10-04@22:10:45
De två dagarna i Sala var helt underbara. Bra möten, fantastiska människor, inspiration, hopp, pepp och mycket annat! Sen blev söndagen en riktig slappdag med en masa plugg (kanske inte så slappt, men det behövde göras) och lite annat för att sen kunna ta tag i veckan med nya friska tag.

Har pluggat en del idag också, skrivit bokrecension. Tränat lite har jag också gjort, har inte kunnat göra det på över en vecka pga förkylningen, lite abstinens... Sen var jag på ng-möte i kyrkan men innan det var jag på ett möte ang curlingen. Ska inte skriva så mycket om det här, men det känns ganska kluvet just nu. Vet inte hur jag ska ta det, eller hur jag ska göra. Hatkärlek... 




Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0