Beautiful heart

2010-09-25@19:56:42
Hade en fantastisk kväll igår hemma hos Sofia. Hoppas du får det underbart i USA vännen! Väntar på lite mysiga bilder :) dum som jag var tog jag inte med mig min egen kamera...


Blev lite sent hem dock, somnade inte förrän vid tre och efter att ha sovit sjukt dåligt ringde klockan och det var bara att masa sig iväg till HIG för dagens föreläsning i Socialpsykologi. Missförstå mig rätt, det är sjukt intressant, men timingen var lite kass sådär.

Kom hem vid halv fem och sen har det bara gått utför. Jag tror någon elak influencabacill har gett sig in på att försöka bryta ner mig, bit för bit. Får verkligen inte bli sjuk, får panik, jag får inte, det är det värsta som skulle kunna hända. Jag som stressar lagom har inte tid att bli sjuk!

Gav mig på att försöka titta på tv med mamma och pappa men gav upp. Ska försöka dejta sängen för att sedan kunna jobba inatt.
Och fy bubblan va tråkig jag låter nu haha, men det är lite svårt att tänka när huvudet är fullt av snor...


Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0