Following your heart

2010-09-04@23:44:52
Tillbringade större delen av dagen på högskolan, 10.15- ca 16.15. Första dagen med föreläsningar i Socialpsykologi A. Det var otroligt intressant! Nu fick jag även lite förklaringar på ord jag inte förstod när jag läste...

Fixade lite på eftermiddagen och vid halv åtta vad jag på stan för å-draget. Vazir upträdde så jag och Maria tittade lite på det, sedan gick vi till biblioteket där de hade lite olika programpunkter. Vi kom dit när en författare läste dikter och sedan blev de lite musik, riktigt mysigt.


Har pluggat lite ikväll också. Läst någon "politisk korrekt" version av rödluvan på spanska samt ett antal paragrafer i grammatikboken, om accenter, adjektiv med allt som har med det att göra, räkneord och jag vet inte vad. Det snurrar lite nu, men det känns bra att ha det gjort, kommer ha nog mycket att göra imorgon ändå utan att behöva tänka på att plugga.



Imorgon fyller jag år
Jag blir 20


Du lämnar mig aldrig ensam
Även om jag lämnar dig
Du finns alltid nära
Alltid där
Och du älskar

Du låter mig aldrig falla
Även om jag faller själv
Du fångar upp mig
Håller mig
Och du älskar

Alltid nära
Till tidens slut
Alltid en öppen famn
För mig
Och du älskar



Lämna ditt avtryck här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0